Ruben, 28-10-2008
Tot nu toe dronk ik alleen lekkere melk van mama.
Papa en mama doen echter erg hun best om me ook
andere dingen te laten eten.
Nou vooruit dan maar, ik probeer ook wat anders.
Als een echte bakker, begin ik dan ook maar met stukjes brood.
Eigenlijk best lekker.
En weet je wat nu zo mooi is: ik heb nu ook een eigen stoel om aan tafel mee eten!
groetjes
Ruben
donderdag 30 oktober 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten