zondag 12 oktober 2008

Van tafel


Johan 12 okt

We zijn met zijn allen bij opa en oma smit op bezoek.
Oma is net geopereerd aan haar knie en heeft er nog wel een beetje last van.
Dus we gaan haar een beetje opvrolijken. Ook opoe helpt daar aan mee.
We blijven ook eten en dat is heel gezellig, maar opeens ben ik het zat.
Van mama mag ik pas van tafel als iedereen klaar is met eten.
Dat snap ik wel, maar duurt me te lang. Dus trek ik bij opoe en oma het bord weg en zeg: eten! Dan gaat het misschien wat sneller :)

groetjes
Johan

Geen opmerkingen: