zondag 7 september 2008

OKB (olympisch kampioen boerengolf)


Ruben, 7-9-2008

Hoi. Vandaag zijn we naar de familie-bakker dag geweest. Het was volgens mij wel een eindje rijden, want ik heb een hele poos geslapen en toen ik wakker was waren we er pas.
Alle mensen ouder dan 2 jaar gingen een spel doen (boerengolf) en de bedoeling was om de route droog af te leggen. Maar ik had geluk hoor: ik hoefde niet te lopen. Mijn broer was erg goed. Hij is namelijk olympisch kampioen geworden. De volgende dag liep hij nog steeds trots met een medaille rond. Stiekem vond ik dat wel leuk, want daar kon ik mooi aan trekken...

groetjes Ruben

PS: papa heeft ook nog een paar foto's gemaakt. Die staan bij de andere foto's.

Geen opmerkingen: