donderdag 21 augustus 2008

Wie fopt wie?


Johan 21-8-2008

Bij aankomst op de camping wilde Opa Smit een grapje uithalen met Johan.
Zodra hij hoorde dat we er aankwamen verstopte hij zich in de kast van de voortent en wilde als verassing te voorschijn komen als Johan er aan zou komen.
Maar Johan kwam niet: hij sliep namelijk namelijk nog in de auto.
Een kwartiertje later kreeg opa een nieuwe kans: Johan was wakker geworden en werd opgehaald naar de vouwwagen, waar oma hem al opwachtte.
Vervolgens liep Johan de voortent binnen en liet opa een knorrend geluid horen.
Nog voordat hij echter te voorschijn kan springen zei Johan alsof het de gewoonste zaak van de wereld was: da's opa!

Tja en kon Opa niet anders dan te voorschijn komen en lachende omstanders begroeten.

Geen opmerkingen: