zondag 17 augustus 2008

Heerlijk geslapen


Ruben 12-8-2008,

Deze week heb ik maar eens geprobeerd: of ik de hele nacht door kon slapen.
Nou en dat is gelukt hoor. Ik sliep als een (doorn)-roosje.
Papa en mama waren er geloof ik ook wel blij mee. Dus de volgende twee nachten heb ik ook de hele nacht doorgeslapen.

groetjes
Ruben

Geen opmerkingen: