maandag 25 februari 2008

Schoonmaken :-D


Johan 25-2-2008

Als je net 1 jaar bent en je weet niet wat je moet doen, dan doe je gewoon mensen na:pak een doekje en wrijf eens over de grond, de kast, de tv, je haar, de bloempot, mama...oei waarom vind ze dat niet leuk ?

Geen opmerkingen: