Johan 15-10-2008
Vorige week maandag (10 maart 2008) is mijn broertje geboren. 's Ochtends werd ik door mijn oppasmoeder opgehaald en 's middags toen ik thuis kwam zat de baby opeens niet meer in mama's buik. Babietje ziet er lief uit, maar als hij gaat huilen, moet ik wel een beetje meehuilen. Mama heeft wel wat meer aandacht voor hem, maar gelukkig is papa nu lekker veel thuis ;)
groetjes Johan
maandag 10 maart 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten