Ruben, 18-3-2008
Hallo allemaal,
Hier ben ik dan! 8 dagen oud en al lekker eigenwijs. Ik laat al goed merken wanneer ik wil drinken en mama geeft me dan lekkere melk (zondag heb ik maar liefst 14 keer volgetankt). Vandaag ben ik met papa voor het eerst buiten geweest, maar ik bleef gewoon slapen hoor: ik laat me niet gek maken :D
groetjes Ruben
dinsdag 18 maart 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten