Johan 25-1-2008
Dag allemaal,
Sinds vorige week heb ik schoenen en nu loop ik er lekker op los. Als ik ergens niet bij kan, dan sleep ik gewoon een stoel of bankje mee en klauter ik er zo wel op...
vrijdag 25 januari 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten