vrijdag 25 januari 2008

Opstapje

Johan 25-1-2008

Dag allemaal,

Sinds vorige week heb ik schoenen en nu loop ik er lekker op los. Als ik ergens niet bij kan, dan sleep ik gewoon een stoel of bankje mee en klauter ik er zo wel op...

Geen opmerkingen: