vrijdag 9 mei 2008

Tweede keer op vakantie

Ruben; 9-5-2008

Leuk heh: beide opa en oma's nemen me mee op vakantie. Deze keer mag ik naar de achterhoek (ruurlo). Heerlijk geslapen en genoten van het mooie weer.

Geen opmerkingen: