zaterdag 3 mei 2008

Eerste keer op vakantie


Ruben 3-5-2008

Dit weekend ben ik voor het eerst op vakantie geweest. We gingen een weekendje weg met opa en oma bakker in het grote bos. Ik heb me prima vermaakt en veel gelachen. Ook ome Harjo en Yvette heb ik daar gezien.

Geen opmerkingen: