zondag 11 mei 2008

Glijbanen!


Johan 11-5-2008

Als afsluiting van het weekendje weg gingen we naar een pannenkoekenrestaurant. Heerlijk eten maar het leukste was toch wel dat er glijbanenen waren. Mels papa heidy mama en oma heb ik allemaal ingeschakeld om te helpen.

Geen opmerkingen: