zondag 23 oktober 2011

Niet te lang vakantie...

Volgende week hoef ik een weekje niet naar school.
Dan is het herfstvakantie.
Maar ik wil niet te veel van school missen.
Want daar leer ik heel veel en dat wordt ik later een goede bouwvakker.
Ik weet al precies wat ik dan ga doen:
Eerst een grote flat slopen en dan een nieuwe maken die nog veel mooier is.

Groetjes Johan