Vandaag hoorde ik van papa dat opoe binnenkort jarig is.
Ze wordt al bijna 100 en dan gaat ze misschien ook wel gauw dood.
Maar dat is niet erg want dan komt ze in de hemel.
En dan blijft ze voor altijd leven. Maar toen bedacht ik, kun je op aarde ook altijd blijven leven.
Papa zei dat de eerste mensen voor altijd konden leven totdat er iets mis ging.
Adam en eva hadden van een vrucht gegeten en dat mocht niet van God. Dus toen konden ze niet meer altijd leven. Weet je, achter ons huis zijn ook appel en perebomen.. zou de Here God het wel goed vinden als we van al die bomen gingen eten. Volgens papa mag dat, ook van de middelste, maar wat vind jij?
Groetjes Johan