vrijdag 17 september 2010

kleine grote boef


Bij de nieuwe creche krijg ik altijd een bakje met fruit mee.De leidsters vinden het belangrijk dat ik dat ook op eet, maar ik heb er meestal niet zo veel zin in.Gisteren werd ik op een aparte stoel gezet totdat ik het op had.Ik bleef gewoon op de stoel zitten en deed net of ik geen enkel hapje van het fruitging eten.Na een tijdje kwam Mariska er aan en zet een beetje boos: "Ruben eet je fruit eens op".Triomfantelijk zei ik toen "opperdepop" en liet het lege doosje zien.Grappig heh?

Groetjes

Ruben