
dan komt dit af en toe wel eens omdat ik niet zo veel warm heb gegeten.
Papa en mama hebben vast lekker gekookt, maar ik vind het niet altijd lekker.
Als ik dan met een knorrend maagje in bed lig, lukt het niet om te slapen.
Nou dan weet ik intussen wat op hoor. Ik heb intussen wat meer woordjes geleerd en bij eentje reageert papa heel goed: eten
Als ik dat woordje een paar keer roep, komt papa spontaan naar boven, brengt me naar beneden, zet me aan de keukentafel, smeert een broodje en beschuit en ik mag het lekker oppeuzelen.
Heerlijk joh. En dan lukt het slapen wel.
groetjes
Ruben