woensdag 28 september 2011

In de knoop

Dag allemaal,

Kennen jullie mijn motto al?

"Geef me een touw, en ik maak een knoop". Alleen, wat moet ik nu doen als er geen touw in de buurt is? Tja, dan doe ik pak ik toch gewoon een electriciteitssnoer.
Gisteren kon ik er bijvoorbeeld geen touw vinden, maar kon ik wel bij de fohn. Het resultaat zie je in het plaatje.


groetjes van meesterknoper
Ruben

Geen opmerkingen: