zondag 10 juli 2011
Omgedraaid!
Dag allemaal,
Mijn mama was twee dagen geleden jarig en ik wist maar niet wat voor kadootje ik haar moest geven.
Johan en Ruben hadden haar vrijdag al een kadootje gegeven en gisteren waren er een heleboel mensen.
Dus ik maar vragen waarom eigenlijk. Het was het Super Zomer Zeilfeest en ik heb veel mensen boven mijn wiegje zien hangen. Allemaal erg gezellig natuurlijk, maar zo kon ik niet echt nadenken wat ik mama moest geven.
Vandaag was het rustiger en had ik iets leuks bedacht: zal ik eens om gaan draaien voor mama?
Eerst even proberen met papa en de twee keer deed ik het helemaal zelf.
Mama vond het erg leuk en klapte in haar handen. Leuk heh.
groetjes Anna