donderdag 21 oktober 2010

dikke buik


Dag,


Ruben heeft een dikke buik. En mama ook. Bij Ruben zit er niets in, maar bij mama wel: een baby. Dat vind ik heel interessant en af en toe geef ik de baby ook een kusje.

Maar een heleboel snap ik nog niet.

Waar komt de baby vandaan?

Hoe komt de baby er uit?

Is het een broertje of een zusje?

En weet je wat nu zo gek is: papa en mama weten het ook niet allemaal. En papa's en mama's weten toch alles?


groetjes Johan