
Dag allemaal,
Dit weekend zijn we op vakantie geweest.
We gingen naar een camping met een heleboel mensen.
Er waren een heleboel tenten, ik heb zelfs een paar circustenten gezien.
Of die daarvoor ook gebruikt werden, weet ik niet.
Er was ook een creche en een grote speeltuin.
Het leukste was wel dat er veel kinderen waren om mee te spelen.
Vooral toen de vlieger wegvloog, konden we er samen achteraan.
Volgend jaar wil ik echt wel weer heen. Dan ben ik ook wel van plan om naar de witte treintjes te gaan. Vanaf de camping zag ik die steeds boven de bomen uitkomen (papa noemde dat geloof ik de achtbaan van walibi flevo).
groeten
Johan en Ruben