donderdag 9 juli 2009

Vakantie Otterlo: kinderboerderij



Ruben, 9-7-2009

Vandaag regent het de hele dag. We hebben dan ook al veel rondjes in het huisje rondgelopen. Toen het eventjes niet met bakken naar beneden naar beneden kwam ging ik met papa en Johan naar de kinderboerij op de camping. De geitjes, kippen en lammetjes zijn erg leuk om te zien en te aaien. Alleen jammer dat ze niet stil blijven staan want toen ik ze wilde pakker liepen ze steeds weg. Of zou dat komen doordat ik een geitje aan het oor trok en een lammetje aan de staart?

groetjes Ruben

Geen opmerkingen: